vrijdag 13 september 2013

Shopping some Essence!

Hoi allemaal, 
Ik heb weer wat leuke producten voor jullie. Want gisteren na mijn stage had ik nog wat tijd over om naar de winkel te gaan. Zoals gewoonlijk duik ik dan gelijk de Kruidvat in, opzoek naar leuke en/of nieuwe producten. Daar kwam ik deze beauty's van Essence tegen. Twee Metal Glam oogschaduws, een Jumbo Eye Pencil & een Jumbo Sheer Stick. Hieronder laat ik jullie zien wat ik ervan vind.



Kijk deze beauty's dan! Zo mooi! Ik ben echt een sucker voor budgetproof producten die ook nog eens mooi en goed gepigmenteerd zijn. 


De kleuren die ik heb meegenomen vond ik heel erg mooi. Er waren nog meer kleuren, in totaal geloof ik zo'n 8 kleuren.


Dit is de kleur 05 Chocolate Jewelery, het is een mooie warm bruine kleur met gouden glitters. dit sprak me erg aan want ik houd van bruine oogschaduw!




Dit is de kleur 06 Miss Tangerine een mooie zachte peach kleurige oogschaduw met gouden glitters. Dit is een erg lichte kleur maar daar houd ik wel van.


Dit is een Jumbo Eye Pencil van de 'Be Loud' Limited Edition. Deze kleur heet I'm All Riot. het is een bruingroene kleur, die meer neigt naar de bruine kant. Ik vind hem erg mooi, en hij is goed te gebruiken alleen of als oogschaduwbasis. 


Dit is de Jumbo Sheer Stick in Ap-ri(c)ot. Zeer leuk bedacht die naam! Zoals de naam al zegt is het een abrikooskleur. Het is een zachte stick die een mooie, subtiele kleur geeft. En dan nu de swatches! 


Dit is in daglicht. Van boven naar onder; Jumbo Sheer Stick, Jumbo Eye Pencil, Chocolate Jewerely & Miss Tangerine. 


Dit is met flits. 

Ik vind het erg mooie, goed gepigmenteerde producten. Ik denk dat ik zelf s nog meer van de Metal Glam oogschaduws ga halen. Ook de producten uit de LE zijn erg mooi. En dan ofcourse nog even de prijzen; de Metal Glam oogschaws zijn €2.59, de Jumbo Eye Pencil is ook € 2.59 & de Jumbo Sheer Stick is ook €2.59. Allemaal zeer budgetproof dus! 


Have a nice day & xoxo Anouk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten