vrijdag 13 september 2013

Mijn favo nummers.


Hoi allemaal,

Elke maand heb ik wel een paar nummers die ik echt duizend keer kan draaien achter elkaar. Mijn muzieksmaak verschilt elke keer weer, soms luister ik naar jazz, dan weer naar rap, rock, pop, noem het maar op. Daarom mijn favo's van da afgelopen maand.


Daley - Broken. Ik vind dit zo'n mooi nummer. Vooral de tekst. En dat Daley echt uber hipster is, is zo leuk om naar te kijken. 


Daley ft. Jessie J - Rememner me. Door dit nummer heb ik Daley ontdekt. Jessie J nog met haar lange manen. Dit vind ik zo'n lekker en groovy nummer.


Ja, wat moet ik hier van zeggen? Het ultieme partynummer. Op dit nummer gaan ik en mijn vriendinnen altijd helemaal los. Zo'n goede bass-line.


Ellie Goulding - Burn. Ik vind Ellie Goulding echt een goede zangeres, en dit nummer, echt het ultieme om lekker mee te zingen. 


Demi Lovato - Neon Lights. Dit nummer heb ik denk het meest gedraaid in de hele maand. Zo catchy. 



Ed Sheeran & Passenger - No diggity / Thrift Shop. Dit zijn echt twee helden. Mijn favo nummer van vroeger, no diggity. En dan die stem van Passenger, zo mooi!

Dit waren een aantal van mijn favoriete nummers van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden. En misschien nog nummers hebben ontdekt die je nog niet kende.


Have a nice day & xoxo Anouk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten